Translate

niedziela, 1 maja 2016

Śmieszna Pomyłka ! ze Znajomością

więc tak była sobie dziewczyna i patrze że z mojej szkoły ... i tak patrze i tam napisane ... Wiktoria i ja tak  Omg to wika byłam z nią na koloniach ! Omg to ona i tak pisze hej Wika Ona hej my się znamy i jej całą historię piszę jak się poznałyśmy i była taka cisza ..... wreszcie doszło do tego że myślała że to jakaś Amelka czy Weronika sobie z niej żarty robią ( Bo nigdy nie była na koloniach) i tak pisze przez chwile się nabrałam Wera/Amelka ja tak nie to ja Agnieszka i tak myślę .... i piszę a jak ty masz na nazwisko ? ona odpisuje coś tam coś tam... i ja tak znów cisza.....  że jaki lol że ją pomyliłam i wgl.. i tak zapytałam a kto to ta Wera Amelka a ona zakończyła to Never mind                 xd tak ją poznałam i szczerze musimy się naprawdę spotkać w szkole bo naprawdę fajna z niej                  *gościówa*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj Komentarz !!! - Niemiłe komentarze zachowaj dla siebie