Translate

niedziela, 1 maja 2016

Momio? Najpiękniejsze filmy jakie widziałam !- Filmy z dzieciństwa

Cześć graliście kiedyś w Momio ? ja co dopiero założyłam konto i tak wole msp !  na Momio nie możesz zbytnio robić co chcesz lub na co masz ochotę jeśli wy kiedyś graliście w tą gre lub gracie możecie mnie zapraszać nazywam się Mimzi jak taki króliczek z filmu który wręcz kocham ! nazywa się Mimzy mapa czasu jest on bardzo stary bo to był film mojego dziecinstwa . Kocham też film Most do Terabithii to też fim mojego dzieciństwa bardzo na nim płakałam . Natępnym filmem jest Mała Księżniczka możliwe że mieliście ją jako lekturę lub macie ja oglądałam fim naprawde byłam cała w płaczu przepiękny film. Następny film to Jumanji jest to naprawde ciekawy może dla młodszych straszny fim Naprawde kocham go ! także to film z dzieciństwa. Następny film to Rekin i Lawa naprawde przygodowy i fajny film. aktor który grał rekina także zagrał w moim ukochanym filmie Zmierzch . Harry Poterr był naprawde cudownym filmem oglądnełam wszytskie odcinki !.                                                                           Wszystkie filmy które wam tu opisałam są już bardzo stare ( dzieci które tam występowały mają już po 28 lat ) To koniec więc
PAAAA

1 komentarz:

Dodaj Komentarz !!! - Niemiłe komentarze zachowaj dla siebie